Tur med mine børn til Lillebælt i båd. Mid~
Fra : Morten Mikkelsen

Dato : 14-09-06 11:22

Hej

Vil lave en fiske tur for børnene. Vi sejler fra Kolding havn.

Jeg er helt grøn, har kun fisket lidt fra havne i Esbjerg. Så jeg er helt
blank på

Hvad vi skal fiske efter, og med hvad og hvor ??????

Er her ikke nogle venlige sjæle der vil hjælpe mig med gode råd og
vejledning. Så børnene for en god dag og gerne med fisk på krogen.

Mvh Mikkel

Fra : Anders Eg Larsen

Dato : 14-09-06 20:44

Hej

Kolding Fjord er et dørge/trolle paradis efter havørred. Så smid en Rapala
eller en 18g Møresilda efter jollen og tøf derudaf i store bløde sving over
sejlrenden. Bemærk at fjorden er fredet syd for sejlrenden indtil du er
forbi Rebæk.
Er det for kedeligt for ungerne, så prøv at mede fladfisk ude ved Lødverodde
eller Fænøkalv.

Go´tur
Anders