Trælegetøj
Fra : Mogens Dammand

Dato : 26-11-06 21:22

Har været ved at rydde op i mine gamle gemmer, og fandt bl.a. en vogn med 4
gardere i. I bunden står der "Padborg legetøj" Nogen der kender til dette
mærke?

Mvh
Mogens

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-11-06 21:50

Mogens Dammand <dammand@honda-allroad.dk> wrote:
> Har været ved at rydde op i mine gamle gemmer, og fandt bl.a. en
> vogn med 4 gardere i. I bunden står der "Padborg legetøj" Nogen der
> [...]

Jeg har fundet deres firmaprofil på nettet:

http://padleg.net.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=2

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Mogens Dammand

Dato : 26-11-06 22:50

> Jeg har fundet deres firmaprofil på nettet:

> [...]

Selvfølgelig, det skulle jeg have prøvet. Troede egentlig at det var noget
gammelt noget som ikke fandtes mere, da det lå sammen med noget tekno og
lego trælegetøj.
Tak for oplysningen.

Mvh
Mogens