Java script meny der ikke er browser kompa~
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 22:12

hej gruppe.
Har et problem med min meny på min webside.
Den består af et Java script , og det fungerer kun med internet explorer.
Har snakket med 2 forskellige webmænd, og de vil begge lave det om til ASP
eller CMS system...
Men det må da være muligt at rette mit go gamle java sript så det os fungere
rmed firefox og Mac - computere.

jeg får denne fejl note med firefox. :

Fejl: document.getElementById(E + "Header").rows is not a function
Kildefil: http://www.wahlberg.dk/menu-filer/menuIE.js
Siden ligger på www.wahlberg.dk

Hmm.. og det fatter jeg ikke meget af.

nogle foreslag til hvad der er galt ???
Jeg vil gerne betale med go vin eller go' sprut til den der får skidtet til
at virke.

Hilsen Mads wahlberg

Fra : Kim Schulz

Dato : 30-10-06 22:27

On Mon, 30 Oct 2006 22:11:40 +0100
"Mads Wahlberg" <MadsSnabelAWahlberg.dk> wrote:

> [...]
>
> Hmm.. og det fatter jeg ikke meget af.
>
> nogle foreslag til hvad der er galt ???
> Jeg vil gerne betale med go vin eller go' sprut til den der får

lav linje 23 om til:
if(V=='Level1'){document.all(E +
"Header").rows[1].cells[1].all.tags("A")(0).style.color="#003300";document.getElementById(E
+ "Line").src="/menu-filer/pics/underscore_menu.gif";}else
document.getElementById(E +
"Prik").src="/menu-filer/pics/punkt_menu.gif";

Det skal være en lang linje.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk