Muligt at finde indholdet af en sms-m
Fra : Ukendt

Dato : 11-09-06 14:13

Er det muligt at finde indholden af en sms-mappe på en mobil vha. Java?

Fra : Jonathan Stein

Dato : 11-09-06 20:59

at(nospam) wrote:

> Er det muligt at finde indholden af en sms-mappe på en mobil vha. Java?

Kun hvis producenten (eller andre) har lavet et Java-API til telefonens
SMS-del. Det er ikke en del af nogen officiel standard.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Lasse Madsen

Dato : 13-09-06 14:05

Jonathan Stein wrote:
> Kun hvis producenten (eller andre) har lavet et Java-API til telefonens
> SMS-del. Det er ikke en del af nogen officiel standard.

Du ved vel tilfældigvis ikke, om dette er fremstillet til Nokia 6230i?
Eller findes der/kan der laves et program, der sørger for, at usb-kablet
bruger mobil-telefonen som almindelig mobiltelefon i stedet for som
lagerenhed?

Fra : Jonathan Stein

Dato : 14-09-06 20:18

Lasse Madsen wrote:

> [...]
> Eller findes der/kan der laves et program, der sørger for, at usb-kablet
> bruger mobil-telefonen som almindelig mobiltelefon i stedet for som

Jeg må nok melde pas i forhold til Nokia 6230, men jeg kunne da
forestille mig, at Nokia leverer noget driver-software, så telefonen kan
bruges som modem - og evt. synkronisere kalender/adressebog med Outlook?
(Men det ved de sikkert mere om i mobil-gruppen).

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/