safe code C#
Fra : Carsten.Friedrichsen~

Dato : 28-11-06 22:02

Hej NG
En af mine kollegaer, har kastet sig over C#, og han kom
glædestrålende i dag
Og ville postulere at hvis man programmerede safe code i C#, var det
ikke muligt
At decompile programmet bagefter, (ikke muligt at hacke), jeg er dog af
den opfatelse
At det er noget helt andet man taler om går snakken falder på safe
code.
Carsten

Fra : Bertel Brander

Dato : 28-11-06 22:40

Carsten.Friedrichsen@gmail.com skrev:
> Hej NG
> En af mine kollegaer, har kastet sig over C#, og han kom
> glædestrålende i dag

C# er ikke C eller C++.

Spørgsmål om C# hører, så vidt jeg ved, hjemme i:
dk.edb.programmering.dotnet

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 29-11-06 13:22

Carsten.Friedrichsen@gmail.com wrote:
> [...]
> den opfatelse
> At det er noget helt andet man taler om går snakken falder på safe

C != C#

Men du har ret. Safe mode i C# er default og betyder bare at
compileren give fejl ved brug af pointere. Det har ingen betydning
for muligheden for decompilering.

Arne

Fra : nic@aub.dk

Dato : 12-12-06 08:58

> [...]
> den opfatelse
> At det er noget helt andet man taler om går snakken falder på safe

Selvom det slet ikke hører til her så prøv at google på .NET
reflector og hent hans program ind med det. Så kan du sikkert vise ham
hans sikre source code på din skærm ;)