Flash 8 pro prøveudgave
Fra : Hagar

Dato : 06-11-06 15:33

Hej i gruppen

Jeg er på kursus i Flash i øjeblikket, og har her hjem til så hentet en 30
dages udgave af Flash 8 pro. Jeg sidder så og roder med noget tekst og nogle
firkanter der så skal gå op i en højere enhed. Jeg er dog stødt på et
problem, om det er et generelt problem, eller det bare er mig der er
problemet, det ved jeg ikke. Når jeg har skrevet et sætning, og "jævnet" den
ud på det område jeg arbejder på, så skal jeg klippe teksten (Ctrl+X) og
sætte den ind igen, det er her der går noget galt, for teksten havner langt
fra det sted den blev klippet fra, som regel øverst oppe i toppen af
arbejdsområdet, hvorfor sker det ?
Det skal siges jeg har fundet en tutorial på det jeg vil lave på nettet, og
jeg følger slavisk det han laver, men hos ham rammer teksten lige hvor den
skal, men bare ikke her.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-06 22:33

> [...]
> jeg følger slavisk det han laver, men hos ham rammer teksten lige hvor den

Vælg: Edit > Paste in Place

--
Best Regards
Peter Heinzl