Intel Server Board STL2
Fra : Peter Nielsen [6700]

Dato : 17-11-06 10:20

Hej Alle

Jeg har et lille problem med mit Intel Server Board STL2.

når jeg aktivere de 2 onboard USB stik i bios får jeg blå(BSOD) skærm under
opstart.
Jeg kører med Windows 2000 server SP4.
2 stk 1 Ghz P3
4x256mb ram

nogen der kender til dette problem ?

Problemet har været der fra ny..
jeg "løste" det bare ved at disable USB i bios.

men nu har jeg behov for en USB port til noget Licens styring.

håber nogle kan hjælpe så jeg er fri for at ofre en PCI slot til et USB
kort....

/Peter

Fra : Peter Nielsen [6700]

Dato : 22-11-06 10:16

Hej igen

Jeg har lige aktiveret USB stik i Bios og bootet maskinen.
den går ikke i blå skærm (BSOD).
men Windows 2000 Server starter ikke op..

den kører fint indtil win2000 logo'et kommer frem og load indikatoren når
helt til højre, altså næsten loadet frem til at vise logon winduet,
men den kommer bare ikke længere...

og maskinen er ikke frosset, der er "bevægelse" nederst på skærmen imens man
kan se Win2000 logo'et..

er der nogle bud på hvorfor den ikke kommer længere ?

MVH

Peter

Fra : Peter Nielsen [6700]

Dato : 22-11-06 10:40

det ser ud til at en bios update kan løse problemet..