programmering af indkøbskurv
Fra : Syrene Lassesen

Dato : 15-10-06 12:23

Hvad skal man kunne for at programmere en indkøbskurv?

Fra : Kent Friis

Dato : 15-10-06 17:54

Den Sun, 15 Oct 2006 13:23:11 +0200 skrev Syrene Lassesen:
> Hvad skal man kunne for at programmere en indkøbskurv?

Have en compiler der kan oversætte til den CPU der sidder
i indkøbskurven?

Mvh
Kent

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 15-10-06 17:57

Syrene Lassesen wrote:
> Hvad skal man kunne for at programmere en indkøbskurv?

Jeg antager at du snakker om en e-commerce web applikation.

Er du helt sikker på at du vil lave den i C/C++ ?

Det kan goeres. Man kan sagtens skrive CGI scripts
i C/C++.

Og det gjorde man tilbage i midten af 1990'erne.

Men idag er der altså mange nemmere måder at
gøre det på.

Arne

Fra : Syrene Lassesen

Dato : 15-10-06 18:03

Hehe okay, jeg tror også, jeg kom til at ligge forespørgslen i den forkerte
nyhedsgruppe. Men hvad tror du er den nemmeste måde at gøre det på så?

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 15-10-06 18:16

Syrene Lassesen wrote:
> [...]

forkerte
> nyhedsgruppe. Men hvad tror du er den nemmeste måde at gøre det på så?

Der er flere muligheder bl.a.:
* ASP
* PHP
* ASP.NET
* JSP
* Perl CGI scripts

Jeg ved ikke hvad der er nemmest for dig.

De forskellige muligheder har formentlig deres egen
news group.

Arne