Fodertønder - Hvor kan man få fat i dem??
Fra : Jack Jensen

Dato : 08-10-06 13:18

Hej

Er der nogen her i gruppen, der ved, hvor jeg kan få fat i et par af dem?
- På forhånd tak.
(I midtjylland)

Jack Jensen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 08-10-06 19:08

Tjooeeeee, 0,12 sek på Google hjalp.....
Fodertønder monteret med fire ben på 89 cm. reglar samt en foderspiral.
Tønder samt spiral kan købes hos Miljøfoder Ikast Tlf. 97 15 50 55

Michael

Fra : Jack Jensen

Dato : 09-10-06 12:07

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> wrote in message
> Tjooeeeee, 0,12 sek på Google hjalp.....
> Fodertønder monteret med fire ben på 89 cm. reglar samt en foderspiral.
> Tønder samt spiral kan købes hos Miljøfoder Ikast Tlf. 97 15 50 55
>
> Michael

Hej

- Ja dem fandt jeg også
Men tak for hjælpen.

Jeg skulle nok have skrevet billige blå tønder, der kan benyttes til
fodertønder.

Mvh.
Jack

Fra : Torben Farum

Dato : 09-10-06 14:35

"Jack Jensen" <nobody@nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> - Ja dem fandt jeg også
> Men tak for hjælpen.
>
> Jeg skulle nok have skrevet billige blå tønder, der kan benyttes til

Hvis du vil køre til det nordjyske har jeg nogle stående

Torben Farum
9300 Sæby