9mm glatløbet salonbøsse
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 06-10-06 15:53

Hej Gruppe, nogen der ved om der findes et alternativ til blyhagl i 9mm glat
og evt. hvor det købes.
mvh Tonny

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 06-10-06 22:45

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe, nogen der ved om der findes et alternativ til blyhagl i 9mm
> glat og evt. hvor det købes.
> mvh Tonny

Det gør der så vidt jeg ved ikke... men hvis man vil have patroner til den
så kan det vist købes i sverige, men det er jo ikke lovligt !
så der skal det med moral jo lige tages op.... ;)

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : PEJ

Dato : 08-10-06 00:01

Hubertushuset RINGSTED _ Beretta cal. 32 er en super tøsebøsse i en god
kvaliet - Fås i O/U og S/S.

Kræver jagtegn -men er vel ikke nogn hindring for folk her i guppen.

Perille med en cal. 20 Beretta tøsebøsse

Hent en gratis SPAMfighter her.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 20-10-06 15:20

PEJ wrote:
> Hubertushuset RINGSTED _ Beretta cal. 32 er en super tøsebøsse i en god
> kvaliet - Fås i O/U og S/S.

Hvad står sådan en i? Og kan der fåes stålhaglpatroner til den i Danmark?