Opgavesæt til 9 klasse i matematik
Fra : Hugo the Boss

Dato : 04-10-06 23:38

Hej med jer i NG.

Jeg vil lige høre hvor man kan finde 9 klasses opgaver i matematik??

v.h.
Hugo

Fra : BA

Dato : 05-10-06 21:30

Jeg købte en gang ( som mor) nogle facitlister på " Opgaveforlaget"
Gernersgade 53 1319 København K (Crasher pt på nettet)

De er til de meget brugte opgaver til 8-9-10.kl i A4 størrelse
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Carlsen

Dato : 06-10-06 21:29

> Jeg vil lige høre hvor man kan finde 9 klasses opgaver i matematik??

Mon ikke en af de lokale folkeskoler kan undvære en kopi?
-LC

Fra : BA

Dato : 07-10-06 13:26

Helt ærligt - forlaget sendte mig det gratis, fordi det var ret besværligt,
når man handlede som privatperson