D-Link DP-100 mangler server
Fra : Erik Greve

Dato : 30-09-06 20:25

Hejsa

Jeg har fået en ældre printserver D-Link DP-100. Jeg vil gerne have
den til at trække 2 printere i et mindre netværk ( 12 maskiner );
problemet er, at den driver, der følger med, er til Win 95 !!
Er det mon muligt at finde en XP driver, der kan styre denne oldsag ?

Med venlig hilsen
Erik Greve
www.erikgreve.dk

Fra : Mikael Antonsen

Dato : 30-09-06 22:39

Erik Greve wrote:
> [...]
> problemet er, at den driver, der følger med, er til Win 95 !!
> Er det mon muligt at finde en XP driver, der kan styre denne oldsag ?

muligvis denne her

http://www.nodevice.com/driver/DP-100/get33945.html

-Mikael