alger på snegle
Fra : Ib Hansen

Dato : 30-09-06 10:42

Jeg har døjet med nogle sorte alger (tror de hedder penselalger) Nu har jeg
købt nyt akvarie og alt er skiftet ud. På mine to gule mysterie-snegles huse
er der alger, kan jeg rense dem af på nogen måde? Hvis ikke,hvordan afliver
man så sådan et par fyre?
mvh. Anette.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-09-06 11:29

Ib Hansen wrote:

> [...]
> mysterie-snegles huse er der alger, kan jeg rense dem af på nogen måde?
> Hvis ikke,hvordan afliver man så sådan et par fyre?

Jeg tog mine snegle op og skrabede sneglene af med en hobbykniv. De har det
stadig godt.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Lars Steen

Dato : 01-10-06 23:22

Ja, eller tage dem op og skrub dem med en ren ny gryde svamp.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ib Hansen

Dato : 02-10-06 19:14

"Lars Steen" <larssteen@vestdjursnet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, eller tage dem op og skrub dem med en ren ny gryde svamp.
>
>Jeg har renset dem med en hobbykniv,det var ok,de har det fint.
Tak for hjælpen.
MVH Ib.