Auloncara
Fra : Chris

Dato : 26-09-06 11:46

HEy i gruppen

Imorgen kommer der 5 auloncara på ca. 4 cm, som jeg har købt... mit problem
er nu, at jeg ikke har noget ated at gøre af dem pga. det nye akvarie jeg
har købt ikke var iorden, (længere sag)

Men mit spørgsmål er, kan de for en kortere periode, (forhåbentlig ikke over
en måned), gå i et 54 liters akvarie?

Fiskene er så små at de endnu ikke har fået deres rigtige farver og man kan
sålededs ikke kende forskel på hanner og hunner.

Mvh
Christian Andreasen

Fra : Jan Raarup

Dato : 26-09-06 12:46

Chris <chr-and@tele2adsl.dk> skrev:
> [...]
>
>Fiskene er så små at de endnu ikke har
>fået deres rigtige farver og man kan
>sålededs ikke kende forskel på hanner og hunner.

Ikke noget til hindring for det da.
--
Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than