Ingen tekster om Ramadanen
Fra : Zeki

Dato : 22-09-06 16:40

I dk. politik læser jeg følgende:

"> "Den danske regering har besluttet at fjerne alle henvisninger til
> muslimernes ramadan fra skolebøgerne, da muslimernes ramadan strider mod
> dansk og kristen levevis."

Er dette en and?

mvh
Zeki

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 22-09-06 21:52

Zeki wrote:

> I dk. politik læser jeg følgende:
>
> "> "Den danske regering har besluttet at fjerne alle henvisninger til
>
> Er dette en and?

Det er da ihvertfald vanskeligt at forestille sig at regeringen overhovedet
kunne gøre det. Det er jo altså ikke regeringen der beslutter hvad der står
i bøgerne, eller hvilke bøger man vælger.

Ret mig hvis jeg tager fejl - men, vi er vel (endnu ikke) blevet til
Nordkorea.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

United States Patent 6,368,227:
A method of swing on a swing is disclosed, in which a user positioned on a
standard swing suspended by two chains from a substantially horizontal tree
branch induces side to side motion by pulling alternately on one chain and
then the other.
-- This is not a joke - go look it up.

Fra : Mark Jensen

Dato : 23-09-06 12:46

On Fri, 22 Sep 2006 17:39:55 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>I dk. politik læser jeg følgende:
>
>"> "Den danske regering har besluttet at fjerne alle henvisninger til
>
>Er dette en and?
>
>mvh
>Zeki

Lol.
Tror du er faldet i med begge ben.

Der kan jo kun være tale om en parodi der skal gøre nar af
SaudiArabiens absurde nye tiltag der skal fjerne "jul" fra deres
skolebøger.