Antal?
Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-09-06 12:29

Hmmm - hvor mange er vi egentlig tilbage her i DK ?

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Neurotoxin Lite! Tastes great. Less drooling.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-09-06 10:39

1

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.

Fra : Soren Birkelund Hans~

Dato : 16-09-06 23:29

jeg har 2 Warp Server kørende
Søren

On Sat, 16 Sep 2006 11:38:56 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

>1
>
>--
>Mvh. Kim Ludvigsen
>Fejlsikret tilstand, din ven i nøden.
>http://kimludvigsen.dk

* Soren Birkelund Hansen < sorenbh@privat.dk >
* DK-4000 Roskilde
* N 55.64427 E 12.09586 CET

Fra : Bent Nielsen

Dato : 16-09-06 10:51

Peter Jespersen wrote:
> [...]
> flywheel@illogical.dk
> http://www.illogical.dk
> Neurotoxin Lite! Tastes great. Less drooling.

Ja antal PC? eller TeamOS2 ??

Jeg har da et par stykker eller sådan.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-09-06 14:33

On Sat, 16 Sep 2006 11:51:17 +0200, Bent Nielsen wrote:

<snip>

>Ja antal PC? eller TeamOS2 ??
>
>Jeg har da et par stykker eller sådan.

TeamOS2, siden ser tihvertifald lettere ubrugt ud.

!tagline

Fra : Bent Nielsen

Dato : 16-09-06 12:52

Peter Jespersen wrote:
> On Sat, 16 Sep 2006 11:51:17 +0200, Bent Nielsen wrote:
>
> <snip>

> TeamOS2, siden ser tihvertifald lettere ubrugt ud.

Ja det er da til at forstå.
De bruger end ikke deres egen OS til at host.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-09-06 15:20

On Sat, 16 Sep 2006 13:51:50 +0200, Bent Nielsen wrote:

>Ja det er da til at forstå.
>De bruger end ikke deres egen OS til at host.

Hahaha !

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-09-06 13:13

Den 16-09-06 13.32 skrev Peter Jespersen følgende:

> TeamOS2, siden ser tihvertifald lettere ubrugt ud.

Så må I starte tælingen fra 0 i stedet for at starte fra mit 1-tal. Jeg
er ikke Team'er, kun bruger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Red slettede filer med PC Inspector.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-09-06 15:22

On Sat, 16 Sep 2006 11:28:49 +0200 (CEST), Peter Jespersen wrote:

Det jeg lidt fisker efter er om der er basis for nogen som helst aktivitet
- eller om det bare er dødt og det eneste der holder hele skidtet oprejst
er at nogle få individer benytter sig af IBM software.

Fra : Knud

Dato : 16-09-06 19:56

Tæl som som i vil, jeg er her også....

Knud

Fra : John Faurholt

Dato : 17-09-06 08:21

On Sat, 16 Sep 2006 18:56:26 UTC, Knud <knud-ch.skrald@nypost.dk>
wrote:

Jeg er her skam ogs†

venlig hilsen
John Faurholt

Fra : Gunnar Engell

Dato : 17-09-06 11:55

Også jeg
Gunnar Engell

Fra : steen bondo

Dato : 17-09-06 22:21

Peter Jespersen wrote:

> Hmmm - hvor mange er vi egentlig tilbage her i DK ?

En mere her, med 2 maskiner kørende eCS121

Spørgsmålet er forståeligt nok stillet tidligere
også:http://www.kandu.dk/unet410490.aspx

Jeg syntes dog aldrig det har været nemmere at installere, bruge og
ajourføre os/2 (ecs!) end nu. Masser af tossefin SW, OpenOffice,
Mozilla(agtigt), grafik support, CD/DVD brænding, MPEG
visning/konvertering, scanning, USB understøttelse, ecosoft, etc etc

Jeg bruger kun win32 til ungens spil, GPS, mobilos, Skype

hilsen / regards
--
steen - kajakparadis.dk <X> filshuse-teltplads.dk
---

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-09-06 21:46

Den 17-09-06 23.21 skrev steen bondo følgende:

> Jeg syntes dog aldrig det har været nemmere at installere, bruge og
> ajourføre os/2 (ecs!) end nu.

Forudsat man er opmærksom på, hvad man køber af hardware. Jeg har lige
købt en ny computer til min mor, og jeg skulle da lige prøve at
installere eCS på den. Installationen gik helt fint, men lydkortet er
ikke understøttet, Snap understøtter ikke grafikkortet, og hvad der
næsten er værre: netkortet (Realtek 8201) er ikke understøttet.

Men bortset fra det, så var det både nemmere og hurtigere at installere
eCS på den end XP. XP skulle installeres et par gange, før det lykkedes,
og efter installationen var der problemer med de selvsamme drivere,
indtil de blev indlæst fra en DVD - hvilket drillede, fordi DVD-driveren
lå på DVD'en!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få nyheder serveret med RSS-læseren Feedreader.

Fra : steen bondo

Dato : 18-09-06 07:00

Kim Ludvigsen wrote:

> indtil de blev indlæst fra en DVD - hvilket drillede, fordi DVD-driveren
> lå på DVD'en!

Smaaaart........ ;)

hilsen / regards

Fra : Carsten

Dato : 18-09-06 12:17

En mere her

Mvh
Carsten

Fra : S.W.Christensen

Dato : 17-10-06 10:14

Okay, det er en måned siden sidste indlæg i tråden, men jeg har
først set den nu og vil da også gerne melde ind. Skal p.t. til at
købe ny PC, som jeg planlægger at lægge min trofaste eCS 1.1 ind på
(med mindre jeg skal opgradere).

Med venlig hilsen

Stefan W. Christensen
OS/2-bruger siden Warp 3, og et lykkeligere menneske af samme grund