halløj OS/2
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 18-05-04 07:34

Hej

Long time no see..

For dem der stadig bruger InJoy Firewall (jeg ved da der er nogle stykker i
Danmark - trods alt), så har vi lagt den seneste InJoy Firewall online på
http://www.fx.dk

Vi regner med den version der ligger online nu bliver den endelige 3.0 GA
release.

Konstruktiv feedback er *MEGET* velkommen...

P.S. Er der nogle der ved hvor mange OS2/eCS brugere er der efterhånden
tilbage i Danmark??? Er der stadig nogle OS/2 grupper tilbage (team OS/2
agtigt)?

---
Best Regards,

Bjarne Jensen - bj@fx.dk

F/X Communications | Security software for busy professionals
Denmark (visit us at http://www.fx.dk)

BECOME AN INSTANT SECURITY PROFESSIONAL
http://www.injoy-firewall.com - Powerful, All-In-One Multi-Platform Firewall
and VPN!

Fra : Knud Berggreen

Dato : 19-05-04 22:35

On Tue, 18 May 2004 08:34:07 +0200, "Bjarne Jensen"
<fxcom@hotmail.com> wrote:

>P.S. Er der nogle der ved hvor mange OS2/eCS brugere er der efterhånden
>tilbage i Danmark??? Er der stadig nogle OS/2 grupper tilbage (team OS/2
>agtigt)?

Der er nogle brugere endnu. Jeg sælger nogle licenser i ny og næ. En
del af de programmer jeg har er dog udviklet både til Windows og til
OS/2 med samme licensnøgle så lige hvilken platform der benyttes kan
jeg selvfølgelig ikke sige. Helt dødt er det dog ikke, men jeg er da
glad for at jeg har bredt mig ud over et større område end blot
Danmark.

Om der er grupper... Mener du det FIDO-netbaserede OS2-Net-DK?
Jeg har selv droppet den teknologi, men hvis den var tilgængelig via
Agent ville jeg helt sikkert tilmelde mig...

/Knud

--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Peter Jespersen

Dato : 20-05-04 14:39

On Tue, 18 May 2004 08:34:07 +0200, Bjarne Jensen wrote:

<snip>

>For dem der stadig bruger InJoy Firewall (jeg ved da der er nogle stykker i
>Danmark - trods alt), så har vi lagt den seneste InJoy Firewall online på
>http://www.fx.dk

Et meget imponerende featuresæt - det må man hellere kigge nærmere på

<snip>

>P.S. Er der nogle der ved hvor mange OS2/eCS brugere er der efterhånden
>tilbage i Danmark??? Er der stadig nogle OS/2 grupper tilbage (team OS/2
>agtigt)?

TeamOS/2 eksisterer rent teknisk stadig .... TeamOS/2 Aalborg er vist
stadig fungerende .... ellers er der nogle stykker der laver lidt
soloarbejde via andre kanaler.

Danmark er et meget lydigt Microsoft-land....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Iraqi rifle for sale. Never fired. Dropped once.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 20-05-04 14:18

Peter Jespersen wrote:
> TeamOS/2 Aalborg er vist stadig fungerende .

Hm det er hvis ikke meget der sker i den, der er hvis kun en enkelt som
er aktiv som bruger eComstation eller OS/2 Primary OS. Dog er der nogle
som bruger det på det lokal server.

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 22-05-04 12:42

>TeamOS/2 eksisterer rent teknisk stadig .... TeamOS/2 Aalborg er vist
>stadig fungerende .... ellers er der nogle stykker der laver lidt
>soloarbejde via andre kanaler.

Ja, det var dem jeg tænkte på.. Jeg mener vi har solgt 4-5 InJoy Firewalls
for OS/2 i Danmark i år.. Ikke noget at skrive hjem om.

>Danmark er et meget lydigt Microsoft-land....

Yeah! Microsoft rammer også muren en dag. Spændende hvad det
næste bliver. Måske MAC OS X el. Linux.. Linux lader vente lidt
på sig, men der sker dog en *masse* - så mon ikke den rigtige
distribution pludselig kommer og bliver accepteret bredt.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 22-05-04 17:09

Bjarne Jensen wrote:

> Ja, det var dem jeg tænkte på.. Jeg mener vi har solgt 4-5 InJoy Firewalls
> for OS/2 i Danmark i år.. Ikke noget at skrive hjem om.

Jeg husker at jeg forsøgte at bruge den, men den ville ikke virke, så da
jeg spurge på hjælp, fik jeg det svar at ude en licens kunne I ikke yde
support, men da den ikke virkede, ville jeg af gode grunde ikke købe en
licens til 25 bruge, men valgte i stedet at se mig om efter en hardware
router. Selv om de mindre router ikke var gratis den gang.

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 26-05-04 21:54

Hej Bent

Tak fordi du træder i det!! ;)

Vi hjælper altså normalt også folk uden en licens, men det
hele kommer lidt an på hvad det er for spørgsmål .. Du kan
forestille dig hvordan det er at hjælpe nogle i 30 dage
(f.eks. med at sætte et VPN op) og så beder de om en
refund af en eller anden grund - måske fordi de ikke synes
de vil være bekendt at spørge om mere, el. fordi de fortsætter
med at få gratis support fra en anden leverandør. Nogle
gange kan man lære en masse på den måde og der er
desværre ingen grænser for hvad vi ser.

Du er altid velkommen til at lege med vores evaluation
software.. Jeg kan virkelig ikke forestille mig, at der skulle
være nogle fejl tilbage, men det er selvføglelig stadig et
stort produkt - så man kan nemt komme ud på dybt vand.

P.S. Hvis du fandt en løsning der passede dig bedre end
vores, så glæder det mig. Vores software er jo bare et
af tusinder af tilbud efterhånden.

--
Kind Regards,
Bjarne Jensen - bj@fx.dk

F/X Communications | Security software for professionals
BECOME AN INSTANT SECURITY PROFESSIONAL!
Multi-Platform, All-in-One Firewall/VPN for Businesses,
Beginners, and Security Freaks: http://www.injoy-firewall.com/