Sporløs?
Fra : bj

Dato : 15-09-06 21:02

Hej

Er der nogen, der ved hvad kendingsnelodien til pragrammet Sporløs hedder og
hvem der har lavet den?

mvh

´bj

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-06 23:07

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen, der ved hvad kendingsnelodien til pragrammet Sporløs hedder
> [...]

Det ved de garanteret i dk.kultur.musik

mvh Ebbe

Fra : nana sørensen

Dato : 15-09-06 23:49

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen, der ved hvad kendingsnelodien til pragrammet Sporløs hedder
> [...]

Den hedder vist Irish Boy.

Fra : Q

Dato : 16-09-06 00:24

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Den hedder vist Irish Boy.

ROFL!

Standardsvaret

/peter

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 16-09-06 07:04

bj skriblede:
> Hej
>
> Er der nogen, der ved hvad kendingsnelodien til pragrammet Sporløs
> hedder og hvem der har lavet den?

Irish Boy og den er skrevet af Mark Knopfler
og er fra CD'en Cal.

--
Lars Fragstrup

Fra : Kenned

Dato : 16-09-06 09:53

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> bj skriblede:

> Irish Boy og den er skrevet af Mark Knopfler
> og er fra CD'en Cal.

Nej det er den der hører til "Forsvundne Danskere"...

Kenned

Fra : Jubii

Dato : 16-09-06 10:08

On Fri, 15 Sep 2006 22:01:51 +0200, "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote:
in dk.fritid
>Hej
>
>Er der nogen, der ved hvad kendingsnelodien til pragrammet Sporløs hedder og
> [...]
Du spørger i 2 grupper hvor emnet er OT. Skam dig.

Fra : bj

Dato : 16-09-06 15:57

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 15 Sep 2006 22:01:51 +0200, "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote:
> in dk.fritid

> Du spørger i 2 grupper hvor emnet er OT. Skam dig.

jamen så skammer jeg mig, når du siger jeg skal:)

Fra : Michael

Dato : 16-09-06 21:23

Jubii skrev:

>Du spørger i 2 grupper hvor emnet er OT. Skam dig.

Og du svarer i 2 grupper hvor emnet er OT. Skam dig

Nææh hov GVerner Mortensen er jo hævet over disse banaliteter

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Jubii

Dato : 17-09-06 09:13

On Sat, 16 Sep 2006 22:23:16 +0200, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk>
wrote:
in dk.fritid

>Og du svarer i 2 grupper hvor emnet er OT. Skam dig
>
>Nææh hov GVerner Mortensen er jo hævet over disse banaliteter

Tag og få dine navne rigtige, og OT beskeder er aldrig OT, fjols.
Mit alias står i fromfeltet, mikkel.

Fra : Michael

Dato : 17-09-06 11:06

Jubii skrev:

> [...]
>wrote:
> in dk.fritid

>Tag og få dine navne rigtige, og OT beskeder er aldrig OT, fjols.

Ramte jeg et ømt punkt der, hva Gverner?

Fra : Jubii

Dato : 18-09-06 10:17

On Sun, 17 Sep 2006 12:05:43 +0200, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk>
wrote:
in dk.fritid

>Ramte jeg et ømt punkt der, hva Gverner?

Det må du selv om, hvis du vil fortsætte med at være et fjols der ikke ved hvem
der er hvem, så fortsæt du bare med det. Du er dog til grin, fjols.

Fra : Michael

Dato : 18-09-06 16:17

Jubii skrev:

>Det må du selv om, hvis du vil fortsætte med at være et fjols der ikke ved hvem
>der er hvem, så fortsæt du bare med det. Du er dog til grin, fjols.

Weee Gverner Mortensen går snart i selvsving..

Fra : Jubii

Dato : 19-09-06 09:35

On Mon, 18 Sep 2006 17:16:50 +0200, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk>
wrote:
in dk.fritid

>Weee Gverner Mortensen går snart i selvsving..

Der har du været meget længe. fjols
Folk griner ad dig. fjols.

Fra : Michael

Dato : 19-09-06 10:11

Jubii skrev:

>On Mon, 18 Sep 2006 17:16:50 +0200, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk>
> [...]

Jeg vidste ikke du kunne så mange fremmedord på en gang.
Du elsker åbenbart ordet fjols.

Fra : Jubii

Dato : 19-09-06 13:12

On Tue, 19 Sep 2006 11:10:52 +0200, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk>
wrote:
in dk.fritid

>Jeg vidste ikke du kunne så mange fremmedord på en gang.
>Du elsker åbenbart ordet fjols.

Hvad der nu rammer bedst, og et pletskud hver gang er bedre end dine forbiere,
fjols.
Jeg kunne godt bruge andre ord for din dumhed, men så græder du jo bare og
render til din moar.