Fra hjertet til tanken til ånden - en lang~
Fra : M Johansen

Dato : 15-09-06 19:28

Muhammedtegningerne var, holistisk set, et udtryk for en underliggende
spænding i de universelt underliggende energimønstre. Set fra et
astrologisk perspektiv var denne begivenhed ikke en overraskelse. Der
skabes interferensmønstre pga. de vibrationer, som skabes i de forskellige
planeter. På et givet tidspunkt vil disse svingninger skabe et udsving så
stærkt, at store begivenheder usvigeligt vil finde sted. Dette var f.eks
tilfældet under muhammedkrisen.

Det er et videnskabeligt fact, at der udsendes elektromagnetiske bølger
fra solen. Disse bølger er på sit højeste nu. Impulserne sker med en
frekvens på 11.000 år. Under den sidste istid sank Atlantis i havet. Dette
var grundet elektromagnetisk energi.

En vibration fra solen med en bølgelængde på 450 nanometer vil medføre
mars/vædder relaterede begivenheder på jorden - eller andre steder.
Muhammedkrisen var et typisk vædder symptom - kulturer støder panden
sammen. Den helbredelse der er brug for, er tilgivelse og forståelse. Lad
det være vort mål, som godhedens vogtere, at tvinge en tilgivelse fra
regeringens side på Jyllands-postens vegne.

Da Marko Polo rejste gennem mellemøsten, omtalte han "saracenerne" som
krigsgale. I Iran lavede man en holocaust-tegnings-konkurrence for at
prikke til de europæisk hellige køer. Således kan man blive ved med at
prikke til hindandens hellige køer, indtil man en dag føler sig forlegen
over sin egen selvhøjtidelighed. Næ, snarere burde man forene alle verdens
kulturer i eet enkelt paradigme. "Ingen religion er højere end Sandheden."
Jesus var en reinkarnation af Lao Tze.

I USA er universiteterne efterhånden begyndt at erkende, at de uholdbare
dele af evolutions-hypotesen, samt de mange ad hoc-sideforgreninger som
holder den "bærende," ikke kan forklare livet opståen. De kristne i USA er
inkarneret for at indvie jordens børn i de esoteriske forklaringer på vor
oprindelse. Det er dog ikke alt, deres "christian science" forklarer.
Helena Petrovna Blavatsky beretter om sammehængen bag de kristnes mere
overfladiske lære. Hendes elev Alice Bailey sagde, bøssers begær er et
levn fra Lemurien - det er en løgn. Det skal hun dog ikke bebrejdes, for
hendes korrespondense-ven og lærer Djhwal Khul var ikke en af de såkaldte
Mestre, men blot en hjælper. Charles Leadbeater derimod, han værdsatte de
gamle græske traditioner, og forsøgte at reetablere den antikke kulturs
storhed i sin lære.

Fra : Ivar

Dato : 15-09-06 19:51

M Johanse skrev:

> En vibration fra solen med en bølgelængde på 450 nanometer

Det er blåt lys! Altså en del af det hvide lys der hele tiden
rammer jorden.

Det har der selvfølgeligt været meget af i Danmark i juli. Hvis
du mener hele jorden, er lysmængden der rammer jordens
atmosfære meget konstant, og det har den været i millioner af år.
(Du har måske misforstået noget med solpletter)

Begynd her: http://da.wikipedia.org/wiki/Lys
Så har du en chance for at få en smule viden, og undgå at blamere
dig med din uvidenhed.

Dit indlæg hænger slet ikke sammen, og har næsten ingen
overensstemmelse
med virkeligheden. Der rodes en masse sammen.

NB: du glemte at skrive at du x-poster.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Peter Mogensen

Dato : 15-09-06 20:13

Ivar wrote:
> Dit indlæg hænger slet ikke sammen, og har næsten ingen overensstemmelse
> med virkeligheden. Der rodes en masse sammen.

http://www.geocities.com/martinhonorejohansen/

Forklarer det ikke en del?

Fra : B æ 9

Dato : 15-09-06 20:25

Ivar wrote:
> M Johanse skrev:

> Begynd her: http://da.wikipedia.org/wiki/Lys
> Så har du en chance for at få en smule viden, og undgå at blamere

årh hvad - han er bare endnu en stakkels hellig galning der ikke bliver
holdt øje med fordi distriktspsykiatrien ikke virker i hans kommune.....

det vrimler med dem her: dk.livssyn.kristendom - det er virkeligt et
funny sted...

Fra : Vidal

Dato : 15-09-06 23:16

Ivar wrote:

> Det er blåt lys! Altså en del af det hvide lys der hele tiden
> rammer jorden.

MJ er et blålys

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 16-09-06 11:20

Se det er et af den slags indlæg det ikke kan betale sig at svare på,
da manden åbenlyst og helt opbjektiv er sindsyg, - dvs. lider af en
stærkt forvrænget virklighedsopfattelse.
Han fortjener ikke modargumenter, - han fortjener hjælp.

J.O.

Fra : Andreas Falck

Dato : 16-09-06 16:02

Den 16-09-2006, skrev jenspolsen@hotmail.com:

> Se det er et af den slags indlæg det ikke kan betale sig at svare på,
> da manden åbenlyst og helt opbjektiv er sindsyg,

For det første:
Jamen hvorfor svarer du så på indlæget?

For det andet:
Ja, du har det jo med at "diagnosticere" ret frit og udokumenteret hvem
du mener er sindsyg eller ikke sindsyg. Det er jo ikke første gang at
du blamerer dig med at ville stille en sådan diagnose. :-?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + DebatForum
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : B æ 9

Dato : 16-09-06 17:10

Andreas Falck wrote:

> [...]
> du mener er sindsyg eller ikke sindsyg. Det er jo ikke første gang at
> du blamerer dig med at ville stille en sådan diagnose. :-?

nå - har han da osse været efter dig, andreas?

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 16-09-06 19:59

Andreas Falck skrev:

> For det første:
> Jamen hvorfor svarer du så på indlæget?

Og det gjorde jeg så heller ikke, som du vil have bemærket.

> Ja, du har det jo med at "diagnosticere" ret frit og udokumenteret hvem
> du mener er sindsyg eller ikke sindsyg. Det er jo ikke første gang at
> du blamerer dig med at ville stille en sådan diagnose. :-?

Jeg er faktisk sikker på at stort set alle, der har orket at læse
hvad du skriver, vil danne sig mening vedr. dig.
Der er faktisk ikke noget ondt i at være sindsyg. Man kan jo ikke selv
gøre for det, og det ser jo heller ikke ud til at det påvirker din
evne til at føre en normal tilværlse på næsten alle områder. Jeg
er langt mere bekymret for en person som Jahnu, - han virker virkelig
som om han lider med sig selv.

J.O.

Fra : B æ 9

Dato : 16-09-06 20:08

jenspolsen@hotmail.com wrote:

> [...]
> evne til at føre en normal tilværlse på næsten alle områder. Jeg
> er langt mere bekymret for en person som Jahnu, - han virker virkelig

det er sku nok

            MOSEGÅRD!!

   (violin, violin, violin, violin, violin, violin, )

         e l l e r e n m a l k a