Hvordan redigere man i det?
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 15-09-06 19:11

Hejsa

Jeg har fået fat i nogle skabeloner som er lavet i flash. Alle filer følger
med men problemet er at jeg ikke rigtig ved hvordan man skal redigere i dem.

Jeg har lagt en op her: http://hjem.wanadoo.dk/~wan60831/css/

Hvis man nu fx vil have fjernet den search bar der er i venstre hjørne
øverst op. Hvordan gør man det? Hvis man vil have fjernet billedet og lagt
et andet ind hvordan gør man så det?

Jeg har prøvet at rode lidt med Macromedias flash player men den er lidt for
indviklet for mig. Er der et andet program I kan anbefale?

Monty

Fra : Nørd

Dato : 16-09-06 19:55

You can use the following link to retrieve your file:

http://www.sendspace.com/file/ap3ohk

Mvh. Nord

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 17-09-06 19:16

"Nørd" <Nørd@c.dk> skrev i en meddelelse
> You can use the following link to retrieve your file:
>
> http://www.sendspace.com/file/ap3ohk
>
> Mvh. Nord

Det ser fint ud. Hvordan gjorde du det og hvilket program skal jeg bruge?
Jeg har prøvet at rode lidt med Macromedia flash player men den er lidt for
dyr til mig men nogle af de andre programmer jeg har prøvet med kan åbenbart
ikke læse denne her form for filer???

Monty

Fra : Nørd

Dato : 17-09-06 19:34

> [...]
> for dyr til mig men nogle af de andre programmer jeg har prøvet med kan
> åbenbart ikke læse denne her form for filer???

Hej.

Jeg kommer tilbage om lidt og lægger et lille program op til dig
som kan, jeg skal lige skrive en info.txt file til programmet,
hvordan du skal installere det.

Mvh. Nord.

Fra : Nørd

Dato : 17-09-06 19:53

> [...]
> åbenbart ikke læse denne her form for filer???
>
> Monty

You can use the following link to retrieve your file:

http://www.sendspace.com/file/17q354

The file may be available for a one time only.

Mvh. Nord.

Fra : Nørd

Dato : 17-09-06 20:44

One Flash more to you, you can use the following link to retrieve your file:

http://www.sendspace.com/file/vn6ofn

Mvh Nord.