At male en Cykelvogn
Fra : Jakob

Dato : 11-09-06 19:33

Hejsa
I håb om at der nogen herinde som ved hvilket maling jeg/vi skal bruge
så skriver jeg herinde.

Det der er problemet er at vi har købt en rimelig brugt cykelvogn som vi
gerne vil shine lidt op. der til skal vi gerne male selve beklædningen
men ved ikke hvilket manling vi skal bruge ?

Så hvis du ved det så vi vil meget gerne høre fra dig

Såfremt det er orkert gruppe må jeg undskylde...men viste ikke hvor jeg
ellers skulle poste henne

Fra : Basil

Dato : 11-09-06 19:00

Jakob har bragt dette til os:
> [...]
>
> Så hvis du ved det så vi vil meget gerne høre fra dig
>
> Såfremt det er orkert gruppe må jeg undskylde...men viste ikke hvor jeg

Du bliver lige nødt til at specificere materialet der skal males.
Kai

Fra : Jakob

Dato : 11-09-06 20:11

Basil wrote:
> Jakob har bragt dette til os:

> Du bliver lige nødt til at specificere materialet der skal males.
> Kai

Det der skal males er noget nylon agtig stof...det er ihvertfald
kunststof...det maling jeg har fundet indtil videre har ikke kunne
klaret og være udfor i regn

Fra : Basil

Dato : 11-09-06 19:18

Den 11-09-2006, skrev Jakob:

> Det der skal males er noget nylon agtig stof...det er ihvertfald
> kunststof...det maling jeg har fundet indtil videre har ikke kunne klaret og
> være udfor i regn

Jeg er ikke klog på den slags, men ville forestille mig noget med en
bejdse, spritbejdse.
Jeg tror at det kan hedde noget med indfarvning, men vent lige og se om
der kommer nogen bud fra nogen der rent faktisk ved noget om det.
Kai

Fra : nana sørensen

Dato : 11-09-06 19:17

"Jakob" <r00907@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Så hvis du ved det så vi vil meget gerne høre fra dig
>
> Såfremt det er orkert gruppe må jeg undskylde...men viste ikke hvor jeg

Langt de fleste ting kan shines op med almindelig spraymaling. jeg har maelt
en del stof på den måde, og spray gør ikeks toffet stift, som andet maling
kan gøre.

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 11-09-06 20:12

Jakob wrote:
> [...]
> vi gerne vil shine lidt op. der til skal vi gerne male selve
> beklædningen men ved ikke hvilket manling vi skal bruge ?

Det lyder som du skal male en presenning.
Spørg i dk.fritid.sejlads. De ved alt om behandling af overdækninger :)
Altrernativt spørg en skibshandel. de har gatanteret det du skal bruge.

Held og lykke...

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info