Stort maleri
Fra : mope31@sol.dk

Dato : 09-09-06 15:37

Hej

Jeg ligger inde med et maleri malet af J Thunbo i 1947. Det er meget
stort, rammen er 170x110cm så jeg kan ikke finde plads til det.

Det forestiller et bord med en stol, et frugtfad, en buket blomster og
i baggrunden et vindue - et meget smukt motiv og fine farver.

Da jeg ikke har plads har jeg tænkt mig at skille mig af med det, men
er meget nervøs for, hvad jeg kan forlange for billedet. Det er jo i
sig selv meget stort og derved meget unikt - men det hjælper jo også
at motivet er meget smukt.

Maleriet er i træramme.

Hvad med kunstneren - hvem er han? Og så det store spørgsmål - hvad
skal jeg da forlange for maleriet?

På forhånd tak - Morten