Turbo Explorer C++
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 07-09-06 17:17

Hvis nogen ikke skulle have set det, så kan man nu downloade en gratis
version af Turbo Explorer C++. Se mere her: http://www.turboexplorer.com/

Eneste begrænsning i forhold til Borland Developer Studio 2006 (den fulde
udgave) er, at man ikke kan installere 3de-parts komponenter og at man kun
kan have én af følgende udgaver installeret: Turbo C++, Turbo C#, Turbo
Delphi eller Turbo Delphi.NET.

Hvis man vælger Turbo Pro (i stedet for Turbo Explorer) forsvinder
begrænsningen mht. 3de-parts komponenter, men så koster det også noget.

Serverne til download skulle være heftigt overbelastede, så vent evt. et par
dage !

hilsen
Uffe

Fra : Rado

Dato : 07-09-06 23:11

On Thu, 7 Sep 2006 18:17:11 +0200, "Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote:

> [...]
>kan have én af følgende udgaver installeret: Turbo C++, Turbo C#, Turbo

Kan du sige noget om hvordan de er i forhold til Microsofts Express
udgaver (jeg tænker specielt på VC# )?

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 08-09-06 07:15

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in message

> Kan du sige noget om hvordan de er i forhold til Microsofts Express
> udgaver (jeg tænker specielt på VC# )?

Nej, jeg har ikke prøvet dem. Markant er dog at turbo C# fortsat anvender
..NET 1.1, men næste udgave i Q1 2007 er med .NET 2.

hilsen
Uffe