Hvorfor afvikles swf filen ikke ?
Fra : Steen Pallesen

Dato : 07-09-06 15:19

Hej
Er ude i et mærkeligt problem her.
Min test-side (se længere nede) virker ikke på min PC men den
virker på andres.
Det der er endnu mere underligt er, at den har virket.
Jeg må have fået en eller opdatering fra microsoft på min PC som
har gjort at jeg ikke længere kan vise siden.
Kan I hjælpe mig i en eller anden retning

Jeg har to spørgsmål:
1. Har jeg lavet den rigtige kode i intro.asp til at få afspillet
swf filen ?
2. Hvad er årsagen til at jeg ikke kan afvikle siden på min pc
men andre kan ?

Test siden:
http://www.mraccess.dk/test/intro.asp

Pft

Mvh
Steen Pallesen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christoffer \(Guide\~

Dato : 07-09-06 19:01

"Steen Pallesen" <steen.pallesen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> swf filen ?
> 2. Hvad er årsagen til at jeg ikke kan afvikle siden på min pc

Hvilken browser bruger du?
Du kan tjekke de sikkerhedsniveau inder indstillinger, og se om du har givet
tilladelse til flash (og om det er installeret). Se om du kan afspille den
http://www.mraccess.dk/test/intro_gallery.swf
intro-filen virker fint hos mig, men til gengæld skal du klar droppe den
tale som findes på forsiden.. den er sk*** irriterende og jeg kan ikke finde
en mute-knap nogen steder?

Fra : Steen Pallesen

Dato : 08-09-06 08:03

Christoffer \(Guide\) wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> tale som findes på forsiden.. den er sk*** irriterende og jeg kan ikke finde

Jeg bruger IE6 (XP sp2).
Det jeg er ude i er, at jeg er ved at lave en hjemmeside for en kammerat. Min
kammerat har lavet 2 swf filer på hans computer. Den ene er den som vises i
testlinket den anden er en mindre swf fil som indgår i den kommende header.
Det jeg ikke forstår er, at hvis jeg vil vise den anden swf fil i samme kode
som bruges i testlinket - så virker det. Det virker bare ikke med fil 1 - altså
den som er i testlinket nu.
Det får mig til at sige, at det ikke kan have noget med min generelle browser
indstillinger idet jeg derved heller ikke ville kunne vise swf fil 2 - ikke ?!
Ligeledes må koden også være ok idet den er den samme på begge sider blot med
den forskel at filnavnet er et andet.

Virker -> http://www.mraccess.dk/test/intros.asp
Virker ikke -> http://www.mraccess.dk/test/intro.asp

Mvh