Knap til at slå lyd fra
Fra : Jane

Dato : 04-09-06 19:38

Hej

Jeg har lavet en knap, hvor jeg gerne vil have at når man trykker forsvinder
baggrundslyden der ellers bare looper derudaf.

Den skal derimod ikke slå alle de andre lyde fra der er på siden, når man
f.eks. Trykker på en knap o.s.v..

Hvordan gør jeg det?

Mvh jane

---
http://www.jmgrafik.dk

Fra : Jane

Dato : 05-09-06 08:04

Nu fik jeg lavet en knap til at slå lyd fra:

on (release) {
//stopAllSounds Behavior
stopAllSounds();

}

Men hvordan sætter jeg en anden knap til at starte lyden igen..?

¨Jeg har prøvet følgende - men det virker ikke:

on (release) {

// Play Sound Behavior
_global.Behaviors.Sound.Drum.wav.start(0,1);
// End Play Sound Behavior
}

??

Mvh Jane