Forespørgelse.
Fra : Claudio Adam

Dato : 02-09-06 14:08

Ohøj.

Er der nogen der kan oplyse hvilken kaliber et messing/patron hylster
med en diameter på ca. 8 mm. og en længde på ca. 4.9 mm.
med følgende data præget i bagen:
AMA
0.5
samt noget der ligner en lille cirkel med et kryds inden i.
( trådkors agtigt ).
det drejer sig om et par håndfulde jeg faldt over ude i a skov.

Mvh. Adam

Fra : Claudio Adam

Dato : 02-09-06 14:14

--

Vrøvl.

Længden er selvfølgelig 4.9 cm.

Adam.

Fra : Peter Morthensen

Dato : 02-09-06 19:50

"Claudio Adam (slet K2H03)" <kraka@K2H03c.dk> skrev i en meddelelse

> hylster

> --
>
> Vrøvl.
>
> Længden er selvfølgelig 4.9 cm.
>
> Adam.

kan du ikke tage et billede så er det lidt nemmere
mvh Peter

Fra : Claudio Adam

Dato : 02-09-06 21:31

Peter Morthensen <morthensen@dlgtele.dk> skrev:

Har ikke gaver eller forstand til at overføre billeder til
således maskineri.

Dimsen har skuldre og kunne måske minde om en 222/223.
Jeg ve det ikke, syntes bare den virker spøjs,

hilsen Adam.

Fra : Anders Bystrup

Dato : 03-09-06 10:45

Claudio Adam (slet OHKFI) wrote:
> [...]
> således maskineri.
>
> Dimsen har skuldre og kunne måske minde om en 222/223.
> Jeg ve det ikke, syntes bare den virker spøjs,

Det sikkert 5.56 nato hylstre... Evt. Løspt.

Der er et par billeder her: http://en.wikipedia.org/wiki/5.56

/Anders

Fra : Claudio Adam

Dato : 03-09-06 11:50

Anders Bystrup <anders@XXXXXXX.redakula.net> skrev:
> [...]

Halløj!

Jah, det er tænkeligt.

Det var bare dette herserns: 0.5?

Mvh. Adam.

Fra : J Nielsen

Dato : 03-09-06 19:38

On 03 Sep 2006 10:49:35 GMT, Claudio Adam <kraka@6825Vc.dk> (slet 6825V)
wrote:

>Det var bare dette herserns: 0.5?

Det er blot en forkortelse for 2005. Cirkus Milli har altid været
nervøs for at overskride sidste salgsdato.
--
Knæk og bræk

J. Nielsen

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 03-09-06 19:12

"Claudio Adam (slet K2H03)" <kraka@K2H03c.dk> skrev i en meddelelse

> Adam.

Det er ihvertfald ikke en .223 hvis hylstret er 49mm langt, det er 4mm for
meget. de der 8mm er det hals eller krop du taler om ?

mvh tp

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 03-09-06 19:19

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ihvertfald ikke en .223 hvis hylstret er 49mm langt, det er 4mm for
> meget. de der 8mm er det hals eller krop du taler om ?

Som Anders skrev så kan det self. være et blankt hylster i .223 men så
passer dine 8mm vist ikke rigtigt ind nogen steder, udv. mål er ca. 9,5mm.
mvh tp

Fra : Claudio Adam

Dato : 04-09-06 07:16

Tonny Poulsen <topo@adslhome.dk> skrev: