Hvor i vandet står gederne?
Fra : Niels.jorgen@gmail.c~

Dato : 30-08-06 12:13

Hej NG

Har tænkt på at fiske lidt efter geder her i sensommeren/efteråret,
mit spørgsmål er så, hvor i vandet står gederne, er de i de på det
dybe vand eller er de på lavt vand?

Hvis du har gode tip mht. gedefiskeri er du velkommen til at dele dem.

K&B Niels

Fra : william

Dato : 30-08-06 17:38

Gederne går på græsset.....)

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-08-06 18:59

william wrote:

> Gederne går på græsset.....)

Og som agn kan anbefales en orange wobler på størrelse med en gulerod.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : william

Dato : 30-08-06 19:07

For Silvan Lasse - det var en 3-pointér ;-()

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 30-08-06 19:07

<Niels.jorgen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Geder er normalt så tamme at de kommer hen til en for at blive kløet.

Steen.

Fra : william

Dato : 30-08-06 19:13

Hej NJ.
Du får lige denne:

http://www.fiskeskolen.dk/laer_at_fiske/gedder.doc/

- og god fornøjelse.

Fra : Niels.jorgen@gmail.c~

Dato : 31-08-06 08:18

Hæ hæ

Ok stavning er ikke min stærke side, og william tak for linket, det
var jo lige sådanne noget jeg har ledt efter.

Hilsen Niels Jørgen

Fra : william

Dato : 31-08-06 17:57

Dejligt at man i denne gruppe (en af de få) kan tage lidt venskabeligt gas
på hinanden uden at der er nogen der tár anstød af det.

God tur, NJ - og lad os høre hvordan det går....

Fra : Peter Morthensen

Dato : 31-08-06 20:53

"william" <william@nowhere.moc> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ok stavning er ikke min stærke side, og william tak for linket, det
> var jo lige sådanne noget jeg har ledt efter.

gedderne er på det lave vand, ihvertfald der hvor jeg fisker

Fra : Niels

Dato : 13-09-06 10:26

Hej Niels
Med mit sparsomme kendskab til geddefiskeri, står gedderne tit mellem
sivene.
Deres snuder er rettet frem væk fra bredden, og de skal så fiskes på tværs
af bredden.
Gedderne kan også gå på dybt vand og skal så selvfølgelig fiskes dybt.

MVH
br59 Niels