Svar til Søren Nielsen
Fra : Tommy Petersen

Dato : 29-08-06 15:56

Hej Søren,

Det er altid dejligt med sådan nogle positive udmeldinger, jeg håber for dig
at du har en anden indstilling, til tingene når du tager ud at fiske, ellers
må det være noget surt og ødelæggende for turen.
Det jeg sendte til gruppen her var mere tænkt, som en inspiration for andre
til hvad man kan fange fiskene på, hvis man er lidt snild på fingrene, og så
kan man da også bruge statistikken, med hvad farver der virker, og der står
da også et par gode råd, man kan bruge hvis man har lyst.

NB: for øvrigt står der vist ingen steder, at man skal købe noget af det
grej der er vist på hjemmesiden.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-06 10:03

"Tommy Petersen" <top-grej@mail.dk> wrote in message
> Hej Søren,

<klip en masse personfnidder>

Kunne du ikke sende dit fnidder direkte til Søren, i stedet for at spamme
nyhedsgruppen med det?

/Alex