1.septemner
Fra : Peter Morthensen

Dato : 29-08-06 15:49

hej er der nogle der skal på andejagt her når det nu går her på fredag den
1. septemper
jeg skal først afsted lørdag den 2.september, men det skal nok blive godt

knæk og bræk
Peter

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 29-08-06 17:43

"Peter Morthensen" <morthensen@dlgtele.dk> skrev i en meddelelse
> hej er der nogle der skal på andejagt her når det nu går her på fredag den
> 1. septemper
> jeg skal først afsted lørdag den 2.september, men det skal nok blive godt

Ja, afsted skal jeg da. men ænderne er endnu ikke kommet til mit "vandhul"
tror at vejret har været for godt, men der er derimod en masse duer som jeg
regner med at kunne pille nogle stykker af ned. :)

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Pastoren

Dato : 30-08-06 20:06

> [...]
> 1. septemper
> jeg skal først afsted lørdag den 2.september, men det skal nok blive godt

Mojn Peter

Ja det er da helt sikkert at jeg skal det , har fri den dag , så den står i
andejagtenstegn

Kab

Fra : DR.TooFast

Dato : 30-08-06 21:21

Jepper, det skal jeg .... dog satser jeg på gæssene, istedet for ænderne ..
der er nemlig rigtig mange gæs ... nå men knæk og bræk til alle.!

Mvh
JR

Hent en gratis SPAMfighter her.