beretta
Fra : ole raunsmed

Dato : 28-08-06 18:14

nu kan vi lige så godt få det her bragt ud af verden, drengen rangere som
nummer 4 på den danske rangliste for junior skeetskytter så lad mig
prioritere han ikke skal bruge den til at gå på jagt med han skal have en ny
bøsse at skyde konkurrense med eftersom han er vokset fra den beretta 682
som han har skudt med siden han var 10 år.

Fra : Kito

Dato : 29-08-06 06:25

"ole raunsmed" <fasanen@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bøsse at skyde konkurrense med eftersom han er vokset fra den beretta 682
> som han har skudt med siden han var 10 år.

Med et sådan talent, vil jeg straks køre til den nærmeste våbenforhandler og
hjælpe ham, med at købe det bedste der er på marked.
De evner må ikke gå til spilde

Poul