Regler.
Fra : TC

Dato : 21-08-06 18:20

Hvem ved hvor man kan finde reglerne, for garnfiskeri, jeg tænker på hvor
mange, det er tilladt at have,og om man skal have mærker fra
fiskeri-kontrollen, eller bare skrive navn og adresse på, noget plast..
mvh
TC

Fra : Jan Raarup

Dato : 21-08-06 20:32

Det gør jeg da
Kig på denne side:
http://www.dfu.min.dk/fiskepleje/fiskeriregulering.htm

--
Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than
the best day workin´"

Fra : Christian jacobsen

Dato : 22-08-06 14:07

Jeg har sådan på fornemmeren ,at det skal en hvis Niels
riis et eller andet nok fortælle dig , men ellers står reglerne på
girokortet til fritdsfiskere.