små spil der kan spilles online
Fra : Bob \(-:

Dato : 19-08-06 11:25

Hej

Jeg har en del små spil jeg gerne vil have der ligger på en side for
sig selv og når man klikker på et af spilene åbens det i et vindue som er på
siden
og kan spilles online derfra . det er Shockwave Flash Object alle spil
er der noget der har et god bud ? eller evt link til noget man kan evt
redigere lidt i
eller noget 3. har lagt billede i binaer så i kan se en hurtig udkast
hvordan det skal blive.

P.s Husk at SLETDETTEHER i min email
___________
____ Hilsen Robert _____
www.Bobs-Homepage.dk

Fra : Easy Webhost - www.e~

Dato : 20-08-06 22:25

Hejsa

PN-flashgames postnuke modul kan klare det du søger.

Fra : Bob \(-:

Dato : 21-08-06 17:16

"Easy Webhost - www.easywebhost.org"
<xxxxxxeasywebhost.org@yyyyeasywebhost.org> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> PN-flashgames postnuke modul kan klare det du søger.

---

Hej tak for svaret

Jeg har søgt meget på dette nu men der er meget at vælge imellem , du skulle
vel ikke ligge inde med et direkte link ??