Findes der nogle der samler på Den Blå Avi~
Fra : Kåre

Dato : 19-08-06 16:50

Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at genfinde en annonce i Den Blå Avis.
Annoncen var i, i ugen/ugerne op til den 17. april i år.
Mon der er en der ikke har fået ryddet op i aviserne de sidste måneder???

Jeg fandt godtnok annoncen på nettet, men går ud fra at den også var i den
trykte udgave.
Alternativt vil jeg prøve at ringe til DBA på mandag og høre om de kan give
mig oplysninger om gamle annoncer, eller om de har et arkiv med alle trykte
DBA...

pft
Kåre

Fra : Henning

Dato : 19-08-06 18:13

On Sat, 19 Aug 2006 17:50:24 +0200, "Kåre" <kaare@raffish.dk> wrote:

> [...]
>mig oplysninger om gamle annoncer, eller om de har et arkiv med alle trykte

Bibliotekerne har dem liggende, har det lokale den ikke har Det
Kongelige Bibliotek den med 100% sikkerhed.

Fra : Henning

Dato : 19-08-06 21:38

>Jeg fandt godtnok annoncen på nettet, men går ud fra at den også var i den
>trykte udgave.

P.S. Absolut ikke - skal den med i den trykte udgave, skal man betale
for dette
Jvf. din råd i news:dk.fritid.bil må du nok betragte bilen som dyre
lærepenge

Fra : Kåre

Dato : 20-08-06 08:05

> P.S. Absolut ikke - skal den med i den trykte udgave, skal man betale
> for dette
Det kan jo være han har gjort dette.

> Jvf. din råd i news:dk.fritid.bil må du nok betragte bilen som dyre
> lærepenge
Uanset hvad, så ja, rigtig dyre lærepenge.
Men jeg synes ikke det er rimeligt at jeg står med en bil som ikke engang
indeholder det som sælger fortalte.
Jeg står nu med en bil som jeg faktisk ikke rigtig har råd til.
Bliver jeg nødt til at sælge den, kan jeg få xxxx kroner mindre for den, end
hvis det faktisk var den bil jeg troede jeg betalte for.

Jeg kan acceptere (med tiden) at jeg har været uheldig.
Jeg kan ikke acceptere at jeg er blevet direkte snydt.

mvh
Kåre