Hundegitter til Volvo 740 St.car
Fra : Harald Blaatand

Dato : 17-08-06 15:41

Hvor finder jeg et fornuftigt hundegitter til en Volvo 740 St.car ?
Der skal være plads til 3 hunde(Labrador,Flatcoated),så det skal helst ikke
monteres for langt tilbage.

Mvh

Steen
--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Hatting

Dato : 24-08-06 19:35

Jeg ville prøve og ringe til ham her '
http://www.sandagerprofildesign.dk/
Håber det var lidt hjælp ?

Mvh

Søren

Fra : Harald Blaatand

Dato : 28-08-06 12:56

"Hatting" <villum@iname.com> wrote in message
> Jeg ville prøve og ringe til ham her '
> http://www.sandagerprofildesign.dk/
> Håber det var lidt hjælp ?
>
> Mvh
>
> Søren

Tak
men det jeg skal bruge er et gitter der passer i en Volvo 740 St.car,helst
et der kan boltes fast og svinges op når det ikke bruges.

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : J S L

Dato : 28-08-06 17:32

> Tak
> men det jeg skal bruge er et gitter der passer i en Volvo 740 St.car,helst
> et der kan boltes fast og svinges op når det ikke bruges.

Hej!

Kører selv Volvo. Prøv at ringe rundt til de autoophug der mere el. mindre
har speciale i volvo. Har de en, er det helt sikkert til billige penge.

Mvh

J Lauritsen