Havtur
Fra : kongen

Dato : 15-08-06 14:25

Hej...
Er der mon nogen der lige ved om der snarest kommer en havtur fra den
jyske side?
Længes sådan efter en dejlig tur ud efter de storgabende djævler !!!
Mvh
Jesper

Fra : Robert Piil

Dato : 15-08-06 15:29

On 15 Aug 2006 06:25:01 -0700, "kongen" <jesper6840@hotmail.com>
wrote:

>Hej...
>Er der mon nogen der lige ved om der snarest kommer en havtur fra den
>jyske side?
>Længes sådan efter en dejlig tur ud efter de storgabende djævler !!!

Kan du være lidt mere specifik?

Måleren er måske en mulighed. Det kræver dog medlemskab, eller t man
er heldig der er en ledig plads tilbage:

<http://maaleren.dk/nexttur.php>
<http://maaleren.dk/mail.php>

De tager næste gang afsted på vragtur den 26/8

--
Robert Piil

Demo - http://piil.org/output/

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 18:55

wrote:

> [...]
>jyske side?
>Længes sådan efter en dejlig tur ud efter de storgabende djævler !!!
Dette er en mulighed. har prøvet den nogle gange og alle har fået
fisk, ingen målere, men det var også kun på 8 timers turene, og som
man kan se , er der nogle 20 timers ture. Det var det værd for selv om
jeg skal køre 130 km. frem og det samme tilbage. Nick

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 18:56

undskyld glemte lige lidt: www.sandormskiosken.dk/