S : Haglbøsse som ny
Fra : Per Jensen

Dato : 15-08-06 11:39

Sælges Haglbøsse mærke. TECHNI-MEC LX692
(Italiensk produktion af FAIR)

Kun skudt 100 - 120 skud.

Cal. 12. MAGNUM

Og er faktisk som ny.

Utrolig pæn Skæfte med rigtig flotte træ årer.
Også utrolig pæne sideplader.

Våbenet befinder sig i Randers.

Billeder kan selvfølgelig sendes.

Kan kontaktes på.

Mobil. 51-949966

Mail. Tikka@adslhome.dk

Mvh. Per

Fra : Buhl

Dato : 15-08-06 17:20

"Per Jensen (slet JXHG7)" <tikka@JXHG7adslhome.dk> wrote in message
> Sælges Haglbøsse mærke. TECHNI-MEC LX692
> (Italiensk produktion af FAIR)
En pris ville måske være af interesse for potentielle købere ??

Mvh.
Buhl

Fra : Per Jensen

Dato : 17-08-06 12:25

Hej

Og tak for hjælpen.

Det glemte jeg lige i farten......

Nyprisen er ca. 8900 kr.

Sælges for KUN 4750 kr.

Mvh. Per

Fra : PEJ

Dato : 19-08-06 20:53

Nå Nå der har du nok købt et forkert sted jeg gav da kun 5200 kr for min i
Hubertushuset - flot ny og ok og 100 patroner med og våbenpose.- er iøvrigt
meget glad for den, men ville da hellere have en Beretta--

Pernille

Held og lykke hvis du kan finde en køber

Fra : GK

Dato : 02-10-06 22:18

jeg vil have Miruko sport 6000

gk