+ og - Dyrehandlere i Odense
Fra : Jesper Laursen

Dato : 13-08-06 15:19

Hej !

Her er så mine meninger om GODE akv.forhandlere i Odense/Fyn

FYNS AKVARIE CENTRUM: Nyborgvej 48 5000 Odense C. Tlf. 66 12 42 80
ALLE slags fisk, SPECIALE: Cichlider God service, God viden, 100% iorden.

AQUAHOBBY: Holmstrupvej 5 - 5250 Odense SV. åØåTlf. Telefon 66-183569 eller
26-193569
SPECIALE: Malawi Cichlider og Discus God service, God viden,100% iorden.

HYGGEFISKEN: Assensvej 352 5690 Tommerup. Tlf. 64751454-28202855
SPECIALE: Malawi Cichlider God service, God viden, 100% iorden.

PETWORLD: Gørtlervej 11 5230 Odense M Telefon: 63 95 01 99
ALLE slags fisk, dog ikke Cichlider, God service, God viden, 100% iorden

Her er så mine meninger om DÅRLIGE akv.forhandlere i Odense/Fyn

PLANTORAMA: Dårlig vejledning og kendskab til de fisk de sælger,
mange døde fisk i deres akv. Svært at finde en medarbejder.

DYREHANDLEREN I ROSENGÅRDCENTERET: Dårlig vejledning og kendskab til de fisk
de sælger, mange døde fisk i deres akv. Sløve unge medarbejdere

DET HER ER KUN MINE MENINGER, JEG HAR VUDERET DEM UD FRA EGENE
ERFARINGER MED DE FORSK. BUTIKKER !!!

JEG SKAL OSSE LIGE SIGE JEG HAR INTET MED NOGLE AF FORRETNINGERNE
PERSONLIGT AT GØRE, DETTE INDLÆG SKAL KUN TAGES SOM EN VEJLEDNING.

Jesper

Fra : Ole Vandborg

Dato : 16-08-06 17:40

Jesper Laursen wrote:
> [...]
>
> FYNS AKVARIE CENTRUM: Nyborgvej 48 5000 Odense C. Tlf. 66 12 42 80
> ALLE slags fisk, SPECIALE: Cichlider God service, God viden, 100% iorden.

Kan jeg ikke helt tilslutte mig. Handler der jævnligt, pga. stort udvalg
og ok priser. Mht. til vejledning er jeg blevet vildledt alt for mange
gange derinde til at jeg spørger dem mere....

> Her er så mine meninger om DÅRLIGE akv.forhandlere i Odense/Fyn
>
> PLANTORAMA: Dårlig vejledning og kendskab til de fisk de sælger,
> mange døde fisk i deres akv. Svært at finde en medarbejder.

vil give dig ret i at det er svært at finde en medarbejder. har dog
aldrig fået dårlig vejledning derinde, og de får engang imellem fisk
hjem som sjældent ses i handlen. (Noget som er en STOR mangelvare her i dk!)

Og så har du lige glemt Bonnie på Vesterbro! Efter min mening en rigtig
skodbutik, har været derinde 2 gange, begge gange blev jeg fyldt med
løgn..... Sætter aldrig mine ben i den butik mere - medmindre
selvfølgelig de har et kanon tilbud eller liiige den fisk jeg mangler

Hov, kom da lige i tanke om Allerup dyrehandel. Efter min mening
Odense's bedste akvariebutik.... Så er det sagt

Som Jesper - ovenstående er udelukkende min egen mening, og jeg har
absolut intet personligt at gøre med de næsvnte butikker......

/Ole