flade på bornholm
Fra : Per Koch

Dato : 12-08-06 12:58

Hej,

Skal snart til Bornholm og er der nogle der kende en god mole af fiske flade
fra?

Mvh

Per

Fra : Jan

Dato : 15-08-06 09:21

Molen i Vang, fortsæt fra havnen nede i byen ud mod stenbruddet, og fisk fra
molen, hvor der går en sliske ned til vandet. Der fangede et par kammerater
og jeg mange flade for et par år siden i maj måned, + et par små torsk helt
ude i kastet på bunden.

Jan

Fra : Per Koch

Dato : 15-08-06 15:48