Betalt internet af forening
Fra : Ciffor

Dato : 12-08-06 09:59

Er der nogen der kan fortælle mig, om der er områder jeg skal være særligt
opmærksom på?

Jeg er kasserer i en forening. Bestyrelsen ønsker at indføre betalt
netopkobling for kasser er formand.

På forhånd tak.

Ciffor

Fra : Anders Majland

Dato : 15-08-06 15:00

> Er der nogen der kan fortælle mig, om der er områder jeg skal være
> særligt opmærksom på?
>
> Jeg er kasserer i en forening. Bestyrelsen ønsker at indføre betalt
> netopkobling for kasser er formand.

Jeg kan ikke se at det kan gøres skattefrit. Skatøs pjecer har
betingelser som normal adgang til virksomhedens interne edb systemer som
hvis den ansatte var på sin pind... Men er det en stor forening og
fultidsansatte kasserer og formand er det da en mulighed - men ikke for
en kolonihave- eller lille andelsbolig-forening

Fra : Ciffor

Dato : 16-08-06 12:45

Anders Majland wrote:

> [...]
> og fultidsansatte kasserer og formand er det da en mulighed - men
> ikke for en kolonihave- eller lille andelsbolig-forening

Tak for respons. Det er netop en mindre forening og ikke en
fuldstidsansættelse, men ren og skært fritidsarbejde.

Fra : Anders Majland

Dato : 16-08-06 17:59

> Tak for respons. Det er netop en mindre forening og ikke en
> fuldstidsansættelse, men ren og skært fritidsarbejde.

Så glem det ... og få evt lidt telefonpenge og rødvin der kan holdes
under skattevæsenets bagatelgrænse ...

Fra : Ciffor

Dato : 17-08-06 14:03

Anders Majland wrote:
> Så glem det ... og få evt lidt telefonpenge og rødvin der kan holdes
> under skattevæsenets bagatelgrænse ...

Tak for feeback