Bivoks
Fra : AC

Dato : 11-08-06 12:21

Hejsa :)

Ved I hvor man kan købe bivoks i plader?
Jeg leder ikke efter et svar som "i den lokale trælast", men nærmere "i
Matas" eller "i Bilka" eller lignende. :)

Hilsen AC

Fra : nana sørensen

Dato : 11-08-06 13:30

"AC" <internet@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg leder ikke efter et svar som "i den lokale trælast", men nærmere "i
> Matas" eller "i Bilka" eller lignende. :)

Jeg har købt bivoks i matas, men det er længe siden. Til gengæld har Panduro
Hobby altid bivoks i plader.

Fra : AC

Dato : 12-08-06 00:00

Tusind tak :)
De havde det i Panduro Hobby.

Venlig hilsen AC

Fra : isfugl

Dato : 11-08-06 23:10

AC wrote:

> [...]
> Jeg leder ikke efter et svar som "i den lokale trælast", men nærmere "i
> Matas" eller "i Bilka" eller lignende. :)

hvis du skal have fat i støre mængter spørg i den lokale Bi-Avler forening.

--
steffen