Fiske fra Hantholm havn
Fra : Michael

Dato : 10-08-06 14:12

Jeg er i gang med at planlægge en moletur efter makreller og har læst om at
Hanstholm havn er et rigtigt godt sted. Nu har er jeg imidlertid blevet
informeret om at at fiskeri på ydermolerne i Hanstholm er forbudt. Kan nogen
her oplyse mig om hvordan det forholder sig? Jeg ankom for nylig til
Hanstholm med færge, og der bemærkede jeg nemlig at der stod folk og fiskede
helt ude på molehovedet, ved indsejlingen til havnen.

Hvis i kan anbefale andre gode steder med molefiskeri efter makreller i
jylland hører jeg gerne nærmere.

På forhånd tak

Fra : 7c

Dato : 11-08-06 06:31

Nu har er jeg imidlertid blevet informeret om at at fiskeri på ydermolerne
i Hanstholm er forbudt. Kan nogen
her oplyse mig om hvordan det forholder sig?

______

Jeg har aldrig hørt om nogen der er blevet fjernet fra molerne. Opfører man
sig ordenligt, så tror jeg ikke at du får problemer.
Når vi sejler ud i båden, så står der altid folk og fisker helt ude ved
indsejlingen, så tag bare derud. Det gi'r iøvrigt flest makreller om aften.

Vh.
Søren C.
www.detgulerev.dk

Fra : Smirge

Dato : 23-08-06 00:27

On Fri, 11 Aug 2006 07:31:25 +0200, "7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk>
wrote:

> Nu har er jeg imidlertid blevet informeret om at at fiskeri på ydermolerne
>i Hanstholm er forbudt. Kan nogen
> her oplyse mig om hvordan det forholder sig?
>
>______
Det er korrekt at det er blevet forbudt - her i foråret var der en
tysker der faldt i derude og druknede... Men folk(mig selv. inkl.)
hopper sq over barrieren og fisker derude alligevel

Smirge

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 23-08-06 07:16

"Smirge" <martin@XXXsmirge.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tysker der faldt i derude og druknede... Men folk(mig selv. inkl.)
> hopper sq over barrieren og fisker derude alligevel

Og giver alle lystfiskere et dårligt ry - de tyvfisker - tager undermålere -
fisker i fredningszoner fortsæt selv
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as