Skydejakke?
Fra : peter.aghl@gmail.com

Dato : 08-08-06 13:53

Hejsa

Jeg er startet med lidt baneskydning (15m) (senior/åben klasse)
Dertil har jeg brug for en venstrevendt skydejakke til at holde remmen

Jeg har brug for lidt inspiration til hvad man kan bruge i stedet for
en regulær skydejakke, der kan være lidt pebret i pris, specielt
fordi den sikkert skal specialfremstilles da jeg bruger 72cm i
ærmelængde :(

(Jeg bruger str 48 i skjorte / str 52 i jakke)

Ja ja ved det dumt valg af hobby :)

- Peter

Fra : Highserver

Dato : 09-08-06 08:10

Hej Peter

Prøv på http://www.skyttebutik.dk/ for nye ting
eller på http://www.skytten.dk/skytten/skyttensmarked.asp for brugte ting.

Hilsen Jakob.

Fra : peter.aghl@gmail.com

Dato : 09-08-06 10:41

Highserver wrote:

> Prøv på http://www.skyttebutik.dk/ for nye ting
> eller på http://www.skytten.dk/skytten/skyttensmarked.asp for brugte ting.

Jow, der har jeg været
Men er der ikke alternativer?

Svjv så er en gammel militærjakke udmærket i første omgang

1 års tid (med opsparing) hvor remmen på overarmen glider ned lyder
ikke så spændende - jeg får sgu nok ikke bevilget ~ 3000 fra
husholdningen sådan uden videre :(

- Peter

Fra : Highserver

Dato : 11-08-06 08:51

Hej

jeg har skudt i 2-3 år og har kun en gl. otterup cal.22
jeg skyder i det jeg går og står i og kan godt ramme bare med remmen som
stødte
Hilsen Jakob.

Svjv så er en gammel militærjakke udmærket i første omgang

Fra : peter.aghl@gmail.com

Dato : 11-08-06 10:37

Highserver wrote:

> jeg har skudt i 2-3 år og har kun en gl. otterup cal.22
> jeg skyder i det jeg går og står i og kan godt ramme bare med remmen som
> stødte

Ok tænkte bare om det ikke var nødvendigt med et eller andet der kan
holde remmen på plads så den ikke glider ned

Jeg har nogle gamle arbejdsjakker i denim/bomuld jeg kan modificere
lidt på

Jeg skyd på 50m i onsdags første gang (liggende)
Det var lidt sørgeligt - jeg ramte da det sorte på skiven :)

Det er lidt bøvlet med skiverne når man skyder omvendt (links)

- Peter