Flashkøb
Fra : John Kjoller

Dato : 02-08-06 17:34

Er der nogen der har aktuelle erfaringer med hvor man køber flashprogrammet,
billigst lige nu?

Mvh
John

Fra : John Kjoller

Dato : 05-08-06 12:17

Nu har jeg købt, - så nu vil jeg vist egentlig ikke så gerne vide om der
findes et superbilligt sted længere.

mvh
John

Fra : A Andersen

Dato : 07-08-06 18:19

Hej

hvad betalte du, og hvor købte du henne.. står selv og mangler nemlig

Fra : John Kjoller

Dato : 07-08-06 18:32

Hej A. Andersen!

Jeg købte gennem www.getmore.dk - og jeg gav ca 5700 inkl. moms, for Flash 8
Pro.

Jeg ved faktisk ikke om det kan gøre billigere, - jeg har ikke ledt
ekstremt. De andre jeg fandt, kostede dog 1500-2000 kr mere!!

Jeg har modtaget pakken, - der gik 2 dage. Jeg er helt tilfreds.

Mvh
John

Fra : A Andersen

Dato : 07-08-06 18:59