ledighedsstatistikker
Fra : Thomas S

Dato : 01-08-06 21:10

Hvor kan jeg finde nogle %er for antallet af ledige lærere i Nordjylland
hhv. Vestsjælland?

Mvh Thomas

Fra : Bleu von Bleu

Dato : 11-08-06 10:41

Hej Thomas!

Takket vores borgelig regering er arbejdsløsheden så lav, at man ikke
længere behøver at lave den slags statistik...

Mon ikke du finder noget på Beskæftigelsesministeriet: http://www.bm.dk
eller spørg hos Danmark Lærerforening: http://www.dlf.org
Mvh.
Thierry

Fra : Henning Sørensen

Dato : 11-08-06 23:55

"Bleu von Bleu" <Bleu@vonbleu.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Takket vores borgelig regering er arbejdsløsheden så lav, at man ikke
> længere behøver at lave den slags statistik...

Ja - det må siges, at det gør regeringen rigtigt flot:

/Henning.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 11-08-06 23:42

"Thomas S" <test@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg finde nogle %er for antallet af ledige lærere i Nordjylland
> hhv. Vestsjælland?
>
> Mvh Thomas

En anden vinkel kunne være at kigge på:

http://www.dlf.org/sitemod/moduler/index.asp?pid=20820

Omend tallene er fra 2004 og nok trænger til en brush-up.

/Henning.

Fra : Thomas S

Dato : 11-08-06 23:48

Henning Sørensen wrote:
> "Thomas S" <test@mail.dk> skrev i en meddelelse

> En anden vinkel kunne være at kigge på:
>
> http://www.dlf.org/sitemod/moduler/index.asp?pid=20820
>
> Omend tallene er fra 2004 og nok trænger til en brush-up.

Tak for hjælpen allesammen - jeg har fået løst mit problem uden
ledighedsstatistikkerne, men tak for de venlige svar.

Mvh Thomas