En begynder skal til Norge
Fra : Jesper Laursen

Dato : 01-08-06 15:58

Hej med jer

Jeg skriver denne tråd, da jeg har brug for en masse spændende tip til min
første fisketur til Norge. Jeg er dét, som man må betegne som en total
nybegynder (med undtagelse af fiskeri i søer og åer herhjemme). Jeg går og
brænder lidt om ideen at skulle have fat i noget fluegrej for at have noget
veksle med en uge i Norge.

Gode tip mht. køb af udstyr, brug af udstyr samt øvrige modtages gerne.
Specielt råd ang. fluefiskeri er særdeles velkomne.
Jeg ved godt, at man kan læse meget på nettet, men måske der er nogle, der
vil dele nogle gode og dårlige tip alligevel.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Jesper Laursen

PS. Jeg glæder mig rigtig meget til turen.

Fra : PMH

Dato : 01-08-06 16:15

"Jesper Laursen" <jesper.laursen[BÆRBAR]@it.dk> skrev i en meddelelse

> Hej med jer
>
> Jeg skriver denne tråd, da jeg har brug for en masse spændende tip til min
> første fisketur til Norge.
> PS. Jeg glæder mig rigtig meget til turen.

Hvor går turen hen, i hvilken elv skal du fiske..??

PMH

Fra : Jesper Laursen

Dato : 01-08-06 17:17

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor går turen hen, i hvilken elv skal du fiske..??

Ved ikke helt om det er stavet rigtigt, men det hedder vistnok
Bjerkheims-elven.

Fra : jf

Dato : 02-08-06 16:02

Hej
En enhåndstang #8 10 fod eller en let tohånds 12-13 fod #8/9,
mørke fluer i str 8-2 så er du kommet langt.
Underhånds kast kan blive nyttigt ved høj vandføring.
http://www.bjerkreimselva.no/

Knæk og bræk

Fra : Jan Raarup

Dato : 11-08-06 18:45

Hej

Tag godt med penge med. Normændene ser penge i alt, det er
ihvertfald min oplevelse og jeg er normalt ikke nærig.

Hilsen Jan

--
Hilsen Jan

"The worst day fishin` is better than