ormbadning?
Fra : Sune Stiig Hansen

Dato : 01-08-06 11:09

Hej alle er der nogen af jer der kan hjælpe mig?
hvor tager vi hend og fanger flade på orm på denne
årstid jeg skal have en lille gut med på 8år som aldrig har prøve
det før så det ska være et sted hvor vi har en rimlig god mulighed for
fangst,det skal være på sjældland.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-08-06 12:28

Prøv undmundingen af Skælskør fjord. I skal helt ud for enden af
stenmolerne. Fisk i sejlrenden ved den sydlige mole. Der er mange fladfisk -
og mange krapper

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Sune Stiig Hansen