400 gb HD i Synology DS 101 g+
Fra : NikonPro.dk

Dato : 29-07-06 20:58

Er der nogen som har erfaring med brug af 400 gb HD fra Western Digital og
fra Seagates serie 9 og 10 ??

Jeg vil meget gerne høre om evt. erfaringer med nogle af disse HD, da jeg
står for at skulle købe en 400 gb til min Synology DS 101g+ og det er kun en
400 gb Seagate serie 8 som er optaget på listen hos Synology over anbefalede
HD til den.

Jeg vil jo nødig købe en HD, som ikke kan bruges

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 29-07-06 21:04

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anbefalede HD til den.
>
> Jeg vil jo nødig købe en HD, som ikke kan bruges

Glemte lige at skrive, at det drejer sig om SATA HD

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Svend

Dato : 07-08-06 11:03

NikonPro.dk wrote:
> "NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse

Jeg prøvede en 400gb fra wd, den virkede bestem ikke. Så skiftede jeg
til en fra listen, det hjalp.

--
Svend