Højest tilladte renteopkrævning
Fra : Cifly

Dato : 29-07-06 09:21

Hej NG

Jeg repræsenterer en forening. I den forbindelse skal jeg høre om to ting:

1) Ved opkrævning af medlemskontingent mellem en hovedforening og en
lokalforening (af hovedforeningen): defineres forholdet mellem disse parter
som "business to business" eller "business to consumer" eller?

2) Hvad er den højeste rente en hovedforening må kræve af en lokalafdeling?

Foreningerne er non-profit.

Vh Cifly

Hent en gratis SPAMfighter her.