aldersforskel?
Fra : bj

Dato : 27-07-06 12:13

Hvis man er blevet forelsket og der er 10 års forskel på ham og hende vil
jeg mene, at det ikke har nogen betydning, hvis kærligheden er tilstede og
man kan spare hinanden!

Hvad synes du/I?

mvh.

bj

Fra : -= JF =- priv

Dato : 27-07-06 12:52

bj (b_hoejgaard75@mail.dk) kradsede følgende besked i
<44c8a04b$0$861$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>
> Hvis man er blevet forelsket og der er 10 års forskel på ham og hende
> vil jeg mene, at det ikke har nogen betydning, hvis kærligheden er
> tilstede og man kan spare hinanden!
>
> Hvad synes du/I?

Det er vel ret beset noget som kun de to turtelduer kan svare på?

Når det er sagt, så kan det vel godt have betydning hvis hun er 25 og han er
15... Han vil sikkert have det pisse sjovt, men mon ikke hurtigt hun vil
blive træt af en umoden teenager
Jeg vil sige, at jo ældre de er jo mindre betyder aldersforskellen.

--
Mvh. John

Fra : isfugl

Dato : 27-07-06 16:44

bj wrote:

> [...]
> jeg mene, at det ikke har nogen betydning, hvis kærligheden er tilstede og

tja... min kone er 21, og jeg er 31.. så jeg kan ikke se noget galt i det.

--
steffen

Fra : bj

Dato : 27-07-06 20:31

"isfugl" <news@kva-ek.dk-ælavesudenbindestreg> skrev i en meddelelse

> tja... min kone er 21, og jeg er 31.. så jeg kan ikke se noget galt i det.
>
> --
> steffen

jeg er sådan set enig i jeres betragtninger. og jeg ser da heller ikke moget
i det, men kan godt se pointen med 15/25 alderen, men her drejer det sig om
31/41, så vidt jeg ved.

er kærligheden stærk nok kan det også bære et forhold vil jeg mene

mvh

bj

Fra : -= JF =- priv

Dato : 28-07-06 09:39

bj (b_hoejgaard75@mail.dk) kradsede følgende besked i
<44c914fe$0$869$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>

> jeg er sådan set enig i jeres betragtninger. og jeg ser da heller
> ikke moget i det, men kan godt se pointen med 15/25 alderen, men her
> drejer det sig om 31/41, så vidt jeg ved.

I den alder har det nok ikke den store betyding med 10 års forskel...
Det der betyder mest, er nok at men har "fælles platform" mht. interesser,
ideologi o.l.

> er kærligheden stærk nok kan det også bære et forhold vil jeg mene
Det siges jo at kærlighed kan overvinde alt - men hvis aldersforskellen
udmønter sig i alt for store interesseforskelle kan jeg da godt have mine
tvivl

Jeg tror faktisk ikke alder er så vigtigt et parameter.

--
Mvh. John

Fra : bj

Dato : 28-07-06 12:19

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> [...]
> tvivl
>
> Jeg tror faktisk ikke alder er så vigtigt et parameter.

tror du har ret.

bj

Fra : Martin

Dato : 13-08-06 00:04

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote in message
> [...]
> jeg mene, at det ikke har nogen betydning, hvis kærligheden er tilstede og

At de skal stoppe lige med det samme...