Legoland
Fra : Michael og Vibeke

Dato : 26-07-06 19:31

Hej Ng

Min familie og jeg var i Legoland for nogle dage siden.

I den forbindelse mente jeg at kunne huske der engang var ponyridning i
Legoredo med vaskeægte levende ponyer.
Hun mente jeg tog fejl.

Hvem har ret????

På forhånd tak

Mvh

Michael

--
Der findes 10 slags mennesker i verden
Dem der forstår det binære talsystem og dem der ikke gør.

Fra : Henning

Dato : 26-07-06 19:48

On Wed, 26 Jul 2006 20:30:47 +0200, "Michael og Vibeke"
<76260145FJERN@jafnet.dk> wrote:

> [...]
>
>Min familie og jeg var i Legoland for nogle dage siden.
>
>I den forbindelse mente jeg at kunne huske der engang var ponyridning i

Jeg ved ikke om det var ponyer, men det var i hvert tilfælde
hestlignende dyr. Sidst jeg var der, var der disse krikker. Det var
omkring midt 90'erene?

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-06 09:26

"Michael og Vibeke" <76260145FJERN@jafnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Min familie og jeg var i Legoland for nogle dage siden.
>
> I den forbindelse mente jeg at kunne huske der engang var ponyridning i

HEj

Der har skam været ponyer i Legoland, som man har kunnet ride på.
JEg ahr i hvert tilfælde et bilelde liggende hvor jeg får en tur på en pony
i LegoLand, det er nok i starten af 80erne..

Louise